Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Hirdetés

kolibri urbanlegendak revizor
budaors 20240118
szepmu kapuk
orlai lavina 20240110

Hirdetés

kockasfulu nyul banner
bfz jarvi
szfvar 20240118
6szin kizarolag revizor
maimano munoz revizor
bun es bunhodes

HÁRMASBAN
Triplex Est – MU Színház

Három lány, három szóló, egy bemutató a Triplex Esten: Jónás Zsuzsa Fáradt rózsaszín című premierjét két régebbi darab vezeti be, Pataky Klári Pillangó balladája, melyet Nagy Csilla táncol, és Réti Anna sokszorosan díjnyertes Lélek pulóver nélkül című koreográfiája. TÓTH ÁGNES VERONIKA KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez

FAUN – ÚJRATÖLTVE
Bozsik Yvette Társulata: Egy faun délutánja – Nemzeti Táncszínház

Bozsik Yvette már több mint húsz éve megkerülhetetlen figurája a kortárs táncnak. Társulata (bár 1993-ban alakult) független együttesként most tíz éves, és ezt ünnepli az Egy faun délutánja, Bozsik Yvette korszakhatárt jelző koreográfiája is. 1997-ben Bozsik – amellett, hogy pimasz tiszteletkört kanyarított az eredeti Nizsinszkij-koreográfia mellé -, előre jelezte a nemi szerepek radikális megváltozását és az intimitás határainak elvékonyodását is. A Nemzeti Táncszínházban színre került, felújított előadás mintha visszafogottabb lenne, pedig csak annyi történt, hogy ami akkor radikálisnak hatott, ma már fel sem tűnik, annyira a mindennapok részévé vált. TÓTH ÁGNES VERONIKA KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez

EGY ZSENI IFJÚKORA
Bartók Új Sorozat

Három fontos korai művel folytatódik a Bartók Új Sorozat. Két régebben készült felvétel mellé egy vadonatúj kapcsolódik, melyen az „ifjúkori” Hegedűversenyt Kelemen Barnabás játssza, a Nemzeti Filharmonikusok élén Kocsis Zoltán áll. CSONT ANDRÁS KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez

Hirdetés

magveto krasznahorkai 20240117
btm kozepkor 20240115
szepmu 20240224 revizor
orlai mikor hazudtam 20240110
babszinhaz krabat kicsi revizor

ORÁLHIGIÉNIA
Barsuglia, Lazareff, Fontaine

Először láthatók Magyarországon, a Ráday Galériában a fiatal osztrák festő, Alfredo Barsuglia hiperrealista művei az orálhigiénia tárgyköréből. Alexandra de Lazareff és Jean Fontaine állatplasztikái ugyanott. Újratanuljuk az iróniát. KÜRTI EMESE KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez

A SEMMI TEVÉSE
Zsúr – Hólyagcirkusz

Lepusztult művház, elhanyagolt iskolai díszterem, szociális otthon átrendezett tv-szobája, székraktár egy elfekvőben? Mindegy. A magasból bánatos lampionok fittyednek, az L alakú asztal terítéke lomos-romos, egy kalitkába zárt fehér galamb magokat csipeget. TARJÁN TAMÁS KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez