Színház

Hirdetés

 concerto mozart revizor
EGY BÁDOGEMBER SZOMORÚ TÖRTÉNETE John Steinbeck: Egerek és emberek / Budaörsi Latinovits Színház

EGY BÁDOGEMBER SZOMORÚ TÖRTÉNETE
John Steinbeck: Egerek és emberek / Budaörsi Latinovits Színház

Az egerek és emberek című történettel nem tudtam mit kezdeni, tulajdonképpen kamaszkorom óta – akkor nagyon erősen hatott rám a szomorúsága, de sejtelmem sem volt, mi az, ami valahogy mégsem stimmel az egésszel. Anno a Tháliában és később a kaposvári előadáson sem jöttem rá, mitől olyan ambivalens ez a sztori, de most a Latinovits Színházban megértettem. PROICS LILLA KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez

Hirdetés

bfz jarvi
szfvar 20240118
6szin kizarolag revizor
maimano munoz revizor
bun es bunhodes

SZÁRNYAK, SZÁJKOSARAK
Ágens: Deus tardat

A debreceni MODEM Leonardo kiállításán debütáló Deus tardatról elmondható, hogy igazán elegánsan ível a „le kell menni kutyába”-állapottól az éteri magaslatokig, elszántan keresgélve ezen a széles skálán az emberi lények helyét. Az Alternatív Thália Projekten vendégeskedő előadást Ágens írta és rendezte, és egy kivételes zenei kaméleon, Philipp György viszi a hátán. TÓTH ÁGNES VERONIKA KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez

HOL ITT A SZERELEM?
Mi a szerelem? / Honvéd Kamaraszínház

„Mekkora dudája van!” – zendül fel gong helyett egy rap-ritmusban átszabott népi rigmus. Szókimondó, vaskos bolondozásra is felkészül a néző. Erre utal a harcra kész nemi szervekből kreált szürreális festmény is a vásári paravánon. Buja növényzet helyett miért szikkadt sivatag a kép háttere – ekkor még nem világos. TEGYI ENIKŐ KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez

Hirdetés

magveto krasznahorkai 20240117
btm kozepkor 20240115
szepmu 20240224 revizor
orlai mikor hazudtam 20240110
babszinhaz krabat kicsi revizor

A BÜFÉASZTAL KÖRÜL
Ödön von Horváth: Mit csinál a kongresszus? / Katona József Színház

Ödön von Horváth 1929-ből keltezett, s manapság kevéssé kultivált fanyar darabját állította színpadra a Katona József Színház Ascher Tamás rendezésében. A virtigli válságtermék nett előadásban került a közönség elé, csak épp eredeti műfaját cserélte el: bohózatként elbeszélt szatírából könnyed burleszkké alakult. LÁSZLÓ FERENC KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez

SEMMI CUKISÁG
Újvidéki Színház: Rocky Horror Show

Lehet-e időjárás- és helyszínváltásokra épülő, bizarr díszletek közt játszódó, nagy apparátust kívánó kultmusicalt zsebkendőnyi helyen, hatásvadász effektek nélkül játszani? A kérdés költői, mert bármit lehet. Ami nem mindegy, az ennek a bárminek a hogyanja. PAPP TÍMEA KRITIKÁJA.

Tovább a cikkhez