SLÁGER, BALATON
Revizor Plusz /

SLÁGER, BALATON

A fecsegő potyautas 72.

Mondják az emberről, hogy szög. Alszik a hideg homokban, egy impozáns megváltásra se ébred fel, belehorkol az angyali trombitaszóba, morog valamit, a fal felé fordul. Mondják, hogy sárkányfogvetemény. Mondják, hogy nádszál. SZÍV ERNŐ ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

KONCENTRÁCIÓ ÉS GONDTALANSÁG
Zene /

KONCENTRÁCIÓ ÉS GONDTALANSÁG

„A koreográfus” – A Pannon Filharmonikusok koncertje

Évadzáró hangversenyt adtak június 6-án a pécsi Kodály Központban a Pannon Filharmonikusok új vezető karmesterük, Gilbert Varga vezényletével, miközben a másik vezető karmester, Bogányi Tibor a közönség soraiban foglalt helyet. MALINA JÁNOS ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

A KEZEDET APÁDTÓL ÖRÖKÖLTED. ÉS A BÁNATODAT?
Film /

A KEZEDET APÁDTÓL ÖRÖKÖLTED. ÉS A BÁNATODAT?

Három egyforma idegen

A Három egyforma idegen beszélőfejes dokumentumfilmként is képes arra, hogy végig izgalomban tartsa a nézőt, de moziba küldeni talán mégis túlzás volt. BUJDOSÓ BORI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

MICHELANGELO ÉS A KÍSÉRTÉS
Képző /

MICHELANGELO ÉS A KÍSÉRTÉS

A test diadala. Michelangelo és a 16. századi itáliai rajzművészet / Szépművészeti Múzeum

Mi legyen a vezérvonalunk? Michelangelo gazdag életművének végigkövetése, esetleg az emberi testábrázolás fejlődésének tanulmányozása? Vagy arra vagyunk kíváncsiak, hogy a kezdeti elképzelésekből hogyan születtek meg a Sixtus-kápolna alakjai? Tovább a cikkhez

RETRÓ RENDŐRAKADÉMIA
Film /

RETRÓ RENDŐRAKADÉMIA

Az újonc

Nathan Fillion a Castle után Az újonccal tért vissza, ám az csupán egy újabb rendőrös sorozat, semmi több. RAKITA VIVIEN KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

PINGPONG
Színház /

PINGPONG

Kovalik Balázs közleménye

Kovalik Balázs szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében elhatárolódik a Budapesti Nyári Fesztiválon a neve alatt futó Turandot című előadástól. Tovább a cikkhez

E KÜZDÉS MAGA
Film /

E KÜZDÉS MAGA

Csillagok határán

A Csillagok határán csak látszólag sci-fi, valójában a lét értelmét feszegető, érzékeny szerzői film. HUNGLER TÍMEA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez