Nincs találat

A keresett oldal nem található. Próbálja meg finomítani a keresést vagy használja a fenti navigációt, hogy megtalálja a bejegyzést.

Hirdetés

szepmu Fortepan revizor
budaors 20240118
szepmu kapuk
orlai lavina 20240110

Hirdetés

72 dpi
bfz jarvi
szfvar 20240118
6szin kizarolag revizor
maimano munoz revizor
bun es bunhodes

TRAUMÁKRÓL ÉRZÉKENYEN
Raymond és Ray

Gyerekkori traumák, felnőttkori csalódások és egy borzalmas apa emléke kísérti a Raymond és Ray főszereplőit. Rodrigo García filmje mindezt ráérősen és szokatlan módon meséli, mi mégis egyre jobban figyelünk. BOZÓ ANTAL KRITIKÁJA.

read more

ÁLMAINK ADAPTÁCIÓJA
Sandman: Az álmok fejedelme

A Netflix sokadik nagyszabású sorozata, a Sandman nagy elképzelésekkel indult neki a kultikus képregény adaptálásának. A próbálkozás, ha néhol meg is botlott az út során, végül értékes és értő feldolgozásnak bizonyult. BOZÓ ANTAL CIKKE.

read more

OSZTRÁK TÁJ, PANNON ECSETTEL
A Pannon Filharmonikusok koncertje

Mozart, Beethoven és egy ráadásnyi Bartók alkotta a pécsi zenekar és a vendégkarmesterként fellépő Keller András első nyilvános találkozásának programját. Habár az este egyik legemlékezetesebb pillanata egy viharjelenet volt, az együttműködés a legkevésbé sem tűnt viharosnak. Lendületesnek annál inkább. LÁSZLÓ FERENC ÍRÁSA.

read more

SERENDIPITY – AVAGY A VÁRATLAN LELEMÉNY
Vaszary. Az ismeretlen ismerős / Magyar Nemzeti Galéria

A serendipity azt a képességet jelöli, ami alkalmassá teszi birtoklóját, hogy a véletlen vagy éppen bölcs belátása révén ott is értéket találjon, ahol nem is várná. A Magyar Nemzeti Galéria újonnan felfedezett Vaszary-képeire ez kétszeresen – az új művek és Vaszary művészi látásmódjára nézve – is igaz. SOMOGYI-ROHONCZY ZSÓFIA KRITIKÁJA.

read more

Hirdetés

magveto krasznahorkai 20240117
btm kozepkor 20240115
szepmu 20240224 revizor
orlai mikor hazudtam 20240110
babszinhaz krabat kicsi revizor

ÉLI AZ ÉLETÉT
Molnár Ferenc: Liliom / Örkény Színház

A sugallatos-statikus színpadkép, a fények kompozíciója, a hangok, a minimálzene a szikár rendezői koncepció megvalósulását szolgálják, mert a produkcióban, úgy vélem, a vízió, a világkép felrajzolása a domináns elem, s csak kevéssé az emberi drámák kibontása. KOVÁCS DEZSŐ KRITIKÁJA.

read more

A POLITIKUS ELSŐSORBAN HASZNOS
Blokád

Míg Antall József hidegvérű vezetőnek, addig Göncz Árpád szerethető, de inkompetens bácsinak tűnik az idei magyar Oscar-nevezésből, mely minden igyekezet, korhű díszlet és átlagon felüli színészi teljesítmény ellenére érdektelen, hollywoodi kliséket mantrázó kurzusfilmmé válik. CSOMÁN SÁNDOR KRITIKÁJA.

read more

BÁRÁNYOK, BÁRÁNYOK ÖRVENDEZVE…
Ulrich Hub: Az utolsó bárány / Budapest Bábszínház

Mária és József szamárháton kénytelenek Betlehembe eljutni, de mivel sehol sem találnak szállást, a kis Jézusnak egy istállóban, bárányokkal körülvéve kell világra jönnie. A jól ismert történet a Budapest Bábszínház Az utolsó bárány című előadásában új szemszögből, a bárányok nézőpontjából meséli újra az eseményeket, egy alternatív történetet hozva létre. BÁLINT ZSÓFIA KRITIKÁJA.

read more

ÚT A PANORÁMÁHOZ
Szeifert Natália: Örökpanoráma

Szeifert Natália harmadik regényével jól láthatóvá válik az író pályaképének alakulása, távlatai. Az Örökpanoráma egy falu keletkezésének és megszűnésének történetét írja le lakóinak életén keresztül. De vajon létezik-e örökpanoráma? HUTVÁGNER ÉVA RECENZIÓJA.

read more