NYITOTT HELYZETEK

Beszélgetés Molnár Csaba táncművész-koreográfussal
2020.02.06.

Molnár Csaba táncművész-koreográfussal beszélgettünk arról, miként működik közre különféle szakmai helyzetekben, hogyan látja magát táncszínházi alkotóként, illetve hogyan lehet a Trafóban újragondolni egy négy éve bemutatott előadást. PROICS LILLA INTERJÚJA. Tovább a cikkhez

HÁNYAN LÁTTATOK MÁR MEZTELENÜL?

Hodworks: Még egy táncelőadás / Trafó
2020.01.29.

Hód Adrienn előadásai mindenekelőtt a szabadságról szólnak. Tabukat döngető, korlátokat nem ismerő koreográfiái után ezúttal azonban a fonákjáról közelít a témához: létezik-e szabad akarat? KOMJÁTHY ZSUZSANNA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

NEM MATYÓHÍMZÉS

Hodworks: Szólók / MU Színház
2017.04.02.

Mármint az előadás. Bár az első fellépőn pont ilyen mintás fehér top feszül, meg fecske fazonú úszónadrág és kisuvikszolt fekete lakkcipő, zokni nélkül. Tovább a cikkhez

NEM GYEREKNEK VALÓ VIDÉK 2.

Az Y-generáció és a kritika / NEXTFESZT, Trafó
2015.02.05.

„Mintha valamit védeni kellene velünk szemben, csak nem tudom, miért. Folyamatos változás van, nem érdemes mit védeni. Ami van és értékes, az úgyis értékes marad örökké.” KRÁLL CSABA INTERJÚJA, 2. RÉSZ. Tovább a cikkhez

NEM GYEREKNEK VALÓ VIDÉK 1.

Az Y-generáció és a kritika / NEXTFESZT, Trafó
2015.02.04.

„Mintha valamit védeni kellene velünk szemben, csak nem tudom, miért. Folyamatos változás van, nem érdemes mit védeni. Ami van és értékes, az úgyis értékes marad örökké.” KRÁLL CSABA INTERJÚJA, 1. RÉSZ. Tovább a cikkhez

ŐRÜLTSÉGGEL TELJES

Hodworks: A halandóság feltételei / MU Színház
2014.10.14.

Ha valaki azt gondolta, hogy Hód Adrienn és társulata előző munkájával, a Pirkaddal az elmúlt évek egymást logikusan feltételező koreográfiai sorozatának egyfajta végállomásához érkezett, talált és tévedett is egyszerre. KRÁLL CSABA CIKKE. Tovább a cikkhez

PIROS TŰZCSAP VAGYOK

Tünet Együttes: Közhely / Trafó
2013.12.10.

Ardai Petra és a Tünet Együttes találkozása bő egy év leforgása alatt újabb szeretnivaló, jó levegőjű, keresetlen könnyedsége mellett is húsba vágó kérdésekkel szembesítő előadást eredményezett. Moszkva tér, végállomás, leszállás. Kérjük, hagyják el a szerelvényt. KRÁLL CSABA ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

FELSZABADÍTANI A KREATIVITÁST!

Kortárs TáncGenerációk Szemle
2012.11.13.

Ha csak a címben szereplő egyetlen mondatot töltötte volna meg tartalommal az Angelus Iván alapította és irányította Budapest Tánciskola (BUTI) fennállásának cirka húsz éve alatt, már akkor is azt mondhatnánk, megérte. KRÁLL CSABA ÖSSZEFOGLALÓJA, 1. RÉSZ. Tovább a cikkhez

FELSZABADÍTANI A KREATIVITÁST!

Kortárs TáncGenerációk Szemle / Trafó, MU Színház, Nemzeti Táncszínház
2012.11.01.

A művészet az utcán, a plázában, a piacon, a metrón, a mozgólépcsőn, az építkezésen, az aluljáróban, akárcsak a valódi hajléktalanság, a demokrácia iskolája. KRÁLL CSABA ÖSSZEFOGLALÓJA, 2. RÉSZ. Tovább a cikkhez

HULLÁMOK ÉS VÖLGYEK

22. Thealter Feszt, Szeged / Hatodik nap
2012.07.29.

Nincs igazság: Hód Adrienn felvillanyozó, jó levegőjű táncszínháza után a fesztivál hatodik napjának a színvonala váratlanul zuhanórepülésbe kezdett. JÁSZAY TAMÁS BESZÁMOLÓJA. Tovább a cikkhez