FÜGGETLEN SZELLEMI ENERGIA

Beszélgetés Kárpáti Péterrel
2013.04.27.

A Titkos Társulat a Vándoristenek, Szörprájzparti, A pitbull cselekedetei után Az álom féltestvére címen játssza legújabb előadását. A Társulat tagját, titkos vezetőjét, Kárpáti Pétert kérdeztük az előadás születéséről, illetve egyéb jelenlegi aktivitásairól. PROICS LILLA INTERJÚJA. Tovább a cikkhez

AZ ÉLETUNT LÁZADÓ

Ennyi / Fantom Csoport, Sirály
2012.08.12.

Függőségek, családi problémák, útkeresés – válaszok helyett újabb kérdések. Bárki élete lehetne, de ez Guillaume Depardieu-é, aki képtelen kilépni a lázadó kamaszkorból és a saját maga emelte falak közül. A felnőttkor várat magára, nincs ideje megérkezni, mert megelőzi a végzet. PUSKÁS ANNA ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

BUDAPEST BUDAPESTBEN

Utópia – makettszínház / Harmadik Hang Háza, MOME Média Intézet - Sirály
2011.02.02.

Az Utópia Budapest-makettjét mintha marslakók állították volna elő, hogy társaiknak laboratóriumi körülmények között demonstrálják, milyen emlékek, sémák és benyomások élnek bennük a városban tett látogatásuk után. RÁDAI ANDREA ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

EGÉSZEN NORMÁLIS ŐRÜLET

Lukas Bärfuss: Dora – Szüleink szexuális neurózisai / Sirály, Rakpart Szabad Úszóművek, POSZT 2010
2009.10.29.

Dora nem normális. Legalábbis mindig gyógyszereken élt. Egyszer aztán anyja úgy dönt, állítsák le a gyógyszerezést, hogy Dora ismét normális lehessen. Ami persze nem megy könnyen. És egyébként is: érdemes ebben a világban normálisnak lenni? Normális itt egyáltalán valaki is? URBÁN BALÁZS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

ÚJ ÚT ELEJÉN

Finita la Commedia: Escurial / Sirály
2008.11.16.

Ha a kísérleti színház még annyira experimentális stádiumban leledzik, mint a Finita legújabb előadása, akkor talán illendőbb lenne bemutató helyett munkabemutatóként hirdetni. SZ. DEME LÁSZLÓ KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

ÁRIA NAGYTOTÁLBAN

Bajazzók – Teatro Capriccio Sátorszínház a Sirályban
2008.03.05.

Ritkán nyúlnak az underground színházi világ képviselői operához „szabad színházi” körülmények között. Az pedig különlegességnek számít, ha valaki megszólaltatni próbálja a zeneművet, nem pedig átforgatni lila ködökből eszkábált teóriákba. SZ. DEME LÁSZLÓ KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez