FREESTYLE SHAKESPEARE

Kertész utcai Shaxpeare-mosó / Örkény Színház
2019.10.08.

Eminens fordítási gyakorlat és színes szélesvásznú drogprevenciós körkép egyenesen a bulinegyed szívéből: Bodó Viktor végre újra Magyarországon. JÁSZAY TAMÁS ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

JÁRATLAN UTAKON

Széttépve – Zenés szembenézés Szabó Kimmel Tamással / Belvárosi Színház
2019.07.29.

A Széttépve szórakoztató zenés produkció képében megfogalmazott szemtelenül igaz társadalomkritika szeretett volna lenni. KOLLÁR ZSUZSANNA ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

„JÓ LENNE EGY HELY, AMIT A SAJÁTOMNAK ÉRZEK”

Interjú Szenteczki Zitával
2018.12.04.

Szenteczki Zita két éve végzett a Színház- és Filmművészeti Egyetem rendező szakán, de már dolgozott több prominens kőszínházban és független csapattal is. Szereti a közös munkát az Operettszínház nagyzenekarával, de örömest alapítana új színházi műhelyt is, ahol a maga ura lehet. Tovább a cikkhez

A BOLYGÓK ÉS A NAP

Ithaka / Katona József Színház
2018.10.01.

Székely Kriszta vagányul gondolta újra az Odüsszeiát. Nem afféle gyorstalpaló zanzát készített belőle, hanem szuverén színpadi olvasatot. KOVÁCS DEZSŐ KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

A TEKINTET RIVALDAFÉNYÉBEN

Závada Péter: Roncs szélárnyékban
2018.06.11.

Ahová csak odavillan a Roncs szélárnyékban lírai tekintete, enigmatikus, különféle érzeteket keverő, szikár versképek fénylenek fel időről, természeti tájról, erdőről, tengerről, szélről, nyelvről és álomról. POGRÁNYI PÉTER RECENZIÓJA. Tovább a cikkhez

GLOSTER, A HÜLLŐ

Shakespeare: III. Richárd – Radnóti Miklós Színház
2018.02.22.

Sárga az arca a fekete korona lakkfényű pántja alatt. Szinte foszforeszkál. Richárd ő, a démon, aki tudja, mit kell gondolni az emberről ahhoz, hogy aztán kellőképpen meg lehessen rontani. GABNAI KATALIN KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

EMLÉKTÖREDÉKEK

k2 Színház – Závada Péter: Holdkő / Szkéné Színház
2017.10.18.

Körbevesznek minket az emlékek.... Minden oldalról, megkerülhetetlenül, szembesítenek. Miközben a körülöttünk felhangzó vallomások mind a személyes emlékezet törmelékei. „Töredékek-a-töredékben”. DARIDA VERONIKA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

KACSA A MAGASBAN

Lázár Ervin: Szegény Dzsoni és Árnika / Budapesti Operettszínház, Raktárszínház
2017.06.06.

„Mit tudsz te?” – kérdi megvetően a boszorkány. „Szeretni.” - feleli rá derűs nyugalommal a főhős. S rejlik ebben a szóváltásban valami kétséget nem ismerő erő, valami – a rángatózó korszellemet is vállon ölelni merő – vakmerőség. GABNAI KATALIN KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

„A FÜGGETLENSÉG MA MAGYARORSZÁGON ILLÚZIÓ”

Beszélgetés Závada Péterrel
2017.05.11.

Az ’56-os forradalomról írt előadást a k2 Színháznak, ennek kapcsán beszélgettünk Závada Péterrel arról, mit jelenthet ’56 a mai fiataloknak, mit csinált volna ő a forradalomban, és hol tudja megélni a szabadságot az átpolitizált hétköznapokban. SOÓS TAMÁS INTERJÚJA. Tovább a cikkhez

COLUMBO VAGY POIROT

Beszélgetés Benkó Bencével és Fábián Péterrel
2016.10.22.

A k2 színház az Újszínház helyett az ELTE-re költözött ebben az évadban. Itt, új bázisukon beszélgettem a Family Guy-ról, Ascher Tamásról, generációváltásról és frissen szerzett Junior Prima Díjáról Benkó Bencével és Fábián Péterrel. PUSKÁS PANNI INTERJÚJA. Tovább a cikkhez