CSEKKRE ÍRHATÓ ÉLETEK
Film /

CSEKKRE ÍRHATÓ ÉLETEK

Mennyit ér egy élet? / Netflix

Az ellenségemnek sem kívánnék ilyen munkát – ezekkel a szavakkal gratulál az amerikai elnök annak az ügyvédnek, akit azzal bíztak meg, hogy számszerűsítse a 2001. szeptember 11-én bekövetkezett humán veszteséget. Bár adná magát, Sara Colengalo filmje nem lép bele a gondosan elhelyezett csapdákba. Tovább a cikkhez

HOLLYWOODI HORRORSZTORI
Film /

HOLLYWOODI HORRORSZTORI

Brand New Cherry Flavor / Netflix

A Netflix új sorozata egyszerre ismerős, mégis egyedi alapokból építkező zsánerkeverék, mely szűkebb célcsoportjánál könnyen betalálhat, és akár a szolgáltató kultsorozatainak nyomába is léphet. BOZÓ ANTAL KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

„HA SZTÁLIN ÉLNE”
Film /

„HA SZTÁLIN ÉLNE”

Kedves elvtársak!

A velencei zsűri különdíjával jutalmazott orosz film egy hithű párttitkár keserű kiábrándulásának még keserűbben aktuális története. SOÓS TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

NEM BAJLÓDIK A BABÁKKAL MEG A KUTYÁKKAL
Film /

NEM BAJLÓDIK A BABÁKKAL MEG A KUTYÁKKAL

A legjobb dolgokon bőgni kell

A kora harmincasok útkeresését dolgozza fel Grosan Cristina első nagyjátékfilmje, mely kínzó űrt tölt be a hazai filmes palettán. Végre újra van jó magyar szerzői vígjáték! VIGH MARTIN KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

NEM LEHET MEGGYÁSZOLNI AZT, AKI MÉG ÉL
Film /

NEM LEHET MEGGYÁSZOLNI AZT, AKI MÉG ÉL

Szupernóva

Az őszi táj, a szívfájdító téma, a nagy színészek – Colin Firth, Stanley Tucci – játéka kifejti a hatását, pedig a Szupernóva mehetne sokkal mélyebbre is. Elegáns giccs, ahogy azt csak a britek tudják. SOÓS TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

VADEMBEREK A HAVASON
Film /

VADEMBEREK A HAVASON

Hasadék

Krasznahorkai Balázs első nagyjátékfilmje kiválóan egyesíti a szerzői magyar filmes tradíciókat a thriller elemeivel. ZALÁN MÁRK KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

AZ ISTEN HÁTA MÖGÖTT, ÖTLETTELENÜL
Film /

AZ ISTEN HÁTA MÖGÖTT, ÖTLETTELENÜL

Akik az életemre törnek

Angelina Jolie nagy visszatéréseként harangozták be az Akik az életemre törnek című filmet, csak azt felejtették el közölni, hogy karaktert nem írtak az Oscar-díjas színésznőnek. Üvöltünk, futunk, menekülünk a film során, és már el is telt a másfél óra. VIGH MARTIN KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez