A ROSSZ HÍR, HOGY MÁR OTT VAGYUNK

Beszélgetés Nemes Z. Márióval
2015.03.12.

Nemes Z. Márió a kegyetlenségig következetes, bizarrságot pörgető prózaverseiben olyan világot látunk működni, ahol minden, ami mocsok, bél, sár, mocsár, rozsda, göcsört, betegség, örökletes téboly, tárt karokra lel. TOROCZKAY ANDRÁS INTERJÚJA. Tovább a cikkhez

„HIDEG POLGÁRHÁBORÚBAN ÉLÜNK, SAJNOS SOK AZ ÁLDOZAT”

Beszélgetés Gerevich Andrással
2013.09.25.

Következő verseskötetéről, a műfordítás lehetőségeiről, művészetről, Magyarországról és a másság társadalmi elfogadottságáról beszélgettünk Gerevich Andrással. AYHAN GÖKHAN INTERJÚJA. Tovább a cikkhez

FIAM, A VACSORÁDDAL BARÁTKOZOL?!

A sünteknős / Stúdió K Színház
2011.02.17.

A Sünteknősből kiderül, hogy hiába a szülő didaktikai hevülete, a csemete olykor éppen a zsákmányállatokkal barátkozik össze. A Stúdió K-ban a barátság nagyvonalúan felülírja az éhséget. TÓTH ÁGNES VERONIKA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

MI MINDENT HORD A SZERELEM

Gerevich András: Barátok
2009.09.29.

A kötet nyitóverse, a Búcsú Londontól véleményem szerint remekmű, máris a magyar szerelmi líra legszebb darabjai között látom. Gerevich András (1976) harmadik verseskötete, a Barátok, egészében is jelentős teljesítmény. RADICS VIKTÓRIA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

SZÉPSÉGBEN A SZÖRNYETEG

Csillagfiú / Budapest Bábszínház
2008.02.26.

A Tengely Gábor által újraértelmezett klasszikusok kényes témákat feszegetnek, és megkerülhetetlen problémákkal szembesítik a gyerekek mellett a felnőtteket is. Adaptáló társaival az ismerős motívumokat és a mesemagot megtartva a mai hétköznapokba helyezi a történetet. PAPP TÍMEA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez