NEM ELÉG TRASH, NEM ELÉG TRUE

Rába Roland: Utolsó / Trafó
2014.09.23.

Előadásokat filmekhez hasonlítani disznóság. De talán kevésbé az, ha egy zombis előadásról beszélünk. PUSKÁS PANNI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

JOBBAN TELJESÍT

Paul Foster: I. Erzsébet / Vádli Alkalmi Színházi Társulás, Szkéné Színház
2013.12.05.

Márpedig a színháznak muszáj politizálnia, ha másért nem, hát azért, mert a politika pont olyan, mint a színház: kulisszahasogató ripacsok és istenadta tehetségek váltják egymást a pulpituson, vagyis a világot jelentő deszkákon. JÁSZAY TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

MIKRÓ

Blue Hotel / HOPPart Társulat – Szkéné Színház
2013.03.06.

Mérsékelten érdekes események, szerény közepes szcenikai eszközök, kiindulásukba fulladó alakítások: a társulat terve szerint saját álmaikból tűzdelt színházi játékban az álmok ülepedtek meg legkevésbé. TARJÁN TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

ÚGYIS ARRA, AMERRE

Tankred Dorst: Merlin avagy Isten, Haza, Család / Örkény Színház – HOPPart Társulat
2012.12.08.

A színpadon emberiségdráma zajlik – a nézőtér hátsó traktusa viszont függönnyel leválasztva, az erkély lezárva. Önnön kamarájává lett az egykori Madách Kamara: a mai Örkény Színházban százötvenszer egyperces világszín-játék az eredeti formájában fél nap alatt eljátszható mű. TARJÁN TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

AZ ÓSDI SZÖVEG BÖRTÖNÉBEN

Shakespeare: Athéni Timon / KoMa Társulat, Jurányi Inkubátorház
2012.10.11.

Próbálom megérteni, hogy a KoMa Társulat mi végre választotta ki Shakespeare drámái közül épp az Athéni Timont. Próbálom, de nem értem. PUSKÁS PANNI ÍRÁSA. Tovább a cikkhez