HOVÁ LETT AZ OROSZLÁN?

Csoportkép oroszlán nélkül (természetes fényben) / Táp Színház, Trafó
2015.02.01.

Miközben az előadást néztem, eszembe jutott Poussin viharos tájképe, ami Pyramus és Thisbe történetét ábrázolja, és az, hogy valószínűleg ott se rohangálnának fel-alá az emberek, ha hiányozna róla az oroszlán. PUSKÁS PANNI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

A VÍG ÖZVEGY ESETE A BÓVLIVAL

Lőrinczy Attila: Könnyű préda / Városmajori Szabadtéri Színpad
2013.08.04.

Habkönnyű nyári bohóság? Ugyan. Halotti tor, szappanopera-dialógusokkal. Van azért társadalomkritika is, miért ne lenne? KOVÁCS DEZSŐ KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

HULLÁMOS A PANNON TÁJ

Sirály – A Csehov árnyékában / Dunaújvárosi Bartók Kamaraszínház
2013.02.14.

Dömötör Tamás rendező a Sirályt korszerű formába (televíziós műsort mímelve) helyezi a Dunaújvárosi Bartók Kamaraszínház stúdiójában. Magamtól rá sem jöttem volna, mi az előadás mintája, mert kortársiatlan módon nem ismertem A gyanú árnyékában-t. Tovább a cikkhez