KORTÁRSUNK, MARLOWE

Christopher Marlowe: II. Edward / Budapest Music Center, Café Budapest Fest 2016
2016.10.11.

„Nem mondok le. Nem mondok le.” Hajtogatja csökönyösen, magába roskadva, kis durcával a hangjában az ország első embere Alföldi Róbert új rendezésének a vége felé. JÁSZAY TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

ENNYIT A LÁZADÁSRÓL

Összkomfort / Sanyi és Aranka Színház
2015.10.18.

Romkocsmákban merengünk, jártatjuk a szánkat társadalmi érzékenységről, politikáról, igazságtalanságokról, közben ülünk, iszunk, szívunk, néha kimegyünk egy tüntetésre, de amúgy semmit nem csinálunk. Na, ezek vagyunk mi, az Y-generáció. PUSKÁS PANNI IÍRÁSA. Tovább a cikkhez

„ÉS MÉG ALACSONY IS VAGY”

Ionesco: Makbett – Kultúrbrigád, Átrium
2015.09.26.

Tévedtem, amikor az úgynevezett politikai elitnek a III. Richárd és a Macbeth negyedik-ötödik felvonását ajánlgattam okulásul. Súlycsoport és érthetőségi szempontok okán sokkal, de sokkal megfelelőbb Ionesco Makbettje, ez a vérgőzös szatíra. CSÁKI JUDIT KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

HOVÁ LETT AZ OROSZLÁN?

Csoportkép oroszlán nélkül (természetes fényben) / Táp Színház, Trafó
2015.02.01.

Miközben az előadást néztem, eszembe jutott Poussin viharos tájképe, ami Pyramus és Thisbe történetét ábrázolja, és az, hogy valószínűleg ott se rohangálnának fel-alá az emberek, ha hiányozna róla az oroszlán. PUSKÁS PANNI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

HELYI TÉMA

Gogol: A revizor / Vígszínház
2014.01.12.

Minden látszat ellenére Bodó Viktor véresen komolyan vette mindazt, amit Gogol 178 évvel ezelőtt leírt. A műtét sikerült, a klasszikus jól van, és csodálkozva pillant körül ágyáról: hát tényleg minden ugyanúgy van? JÁSZAY TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

KINYÍRLAK

Jeles András: Auschwitz működik / Kaposvári Egyetem, Bálint Ház
0000.00.00.

Tovább a cikkhez