„KEZDEK TISZTÁBA JÖNNI MAGAMMAL”

Beszélgetés Eke Angélával
2016.10.14.

Eke Angéla öt színházban játszik. Van, hogy főszerepet, van, hogy szinte láthatatlanul mozgat bábot, és van, amikor a szerelemprojektjével utazik világ körüli turnéra. Saját bevallása szerint még keresi magát, és mindenfelé szét akar nézni. PAPP TÍMEA INTERJÚJA. Tovább a cikkhez

A TOLERANCIA TERE

26. THEALTER Fesztivál
2016.08.01.

Zsótér Sándor lengő pólós, farmernadrágos alakja fel-feltűnt az általa rendezett előadások nézőterén is. Kíváncsian figyeltem, ahogy láthatatlan karmesterként odaintett a színészeknek, miközben leplezetlen érdeklődéssel követte az előadásokat. BALÁZS NÓRA BESZÁMOLÓJA. Tovább a cikkhez

NEM JÖTT A JÁNOS

Kelemen Kristóf: Miközben ezt a címet olvassák, mi magukról beszélünk / Trafó
2016.04.19.

Vajon pofátlanság vagy jogos kritika egy 69-es színművészetis előadás kapcsán a várt nézőgyalázás helyett az alma mater és a tanárok gyalázását választani? Végül is ez a tétje Kelemen Kristóf rendezésének. PUSKÁS PANNI ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

BÁB-ÜNNEP

Fesztivál és világnap
2014.05.08.

A bábjáték nemcsak gyerekeknek szól, hiszen ez a színház egyik ősrégi és mostanában reneszánszát élő, sokszínű műfaj – e gondolat köré szerveződött a magyar bábosok két bemutatkozó eseménye. Tovább a cikkhez

HA ERŐSEN KÍNOZ A SZOMORÚSÁG

Székely Csaba: Bányavíz / Szkéné Színház
2013.09.25.

Mindenki onnét jön, ahonnét tud, és mindenki ugyanoda tart. A múlt és a jövő elveszett, tudjuk ezt már Székely Csaba drámatrilógiájának első két darabjából, a Szkénében bemutatott harmadik darab, a Bányavíz csak megerősíti mindezt. PUSKÁS PANNI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

SÚJTÓLÉG

Székely Csaba: Bányavakság / Szkéné Színház
2013.01.15.

A korrupció és a román-magyar-ultramagyar együttélés témáira íródott Bányavakság helyszíne a Bányavirágból ismerős, reménytelenségbe süppedt erdélyi falu, ahol nem pusztán az alagút végén nem látni a fényt, de a bejárat sem volt túl világos. Ezért aztán mindenki masszívan töményezik útközben. Tovább a cikkhez