HELYETTES ÉNEK

22. Thealter Feszt, Szeged / Ötödik nap
2012.07.29.

Úgy tenni, mintha – a színháznak alapképlete ez. Van valaki, aki utánoz és van valaki, aki figyeli: pénteken az alkalmilag fel- és kipróbált szubjektumok jól illettek az utánzókhoz. JÁSZAY TAMÁS BESZÁMOLÓJA. Tovább a cikkhez

ARTÚR ÉS A TÉZISDRÁMA

Oleg és Vlagyimir Presznyakov: Csónak / Thália Színház, Új Stúdió
2012.02.02.

Budapesten nagyjából évente látni Presznyakov-bemutatót. A két fiatalember tagadhatatlanul termékeny és népszerű, szeretik őket fordítani, rendezni, játszani. Meglehetősen vegyes stílben. MOLNÁR ZSÓFI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

KLÓN

Oleg és Vlagyimir Presznyakov: Ágytörténetek / Színház- és Filmművészeti Egyetem
2011.05.03.

Egymás változatai a jellegüket a címmel is tudató kétszemélyes jelenetek. A nevezetes Dolly bárány részint említődik, részint a falról, képként néz bele az előadásba. Nem valószínű, hogy kitűnően szórakozik. TARJÁN TAMÁS ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

HAMLET, AZ ÁLDOZATKASZKADŐR

TÁP Színház: ЧЕРЕНАДРАГ (Cserenadrág) / Kamra
2010.11.22.

Adott Hamlet, adott a dilemma, miszerint melyek is „az ember végtelen lehetőségei”, és adott egy meglehetősen abszurd munkakör – tényleg az itt a lényeg, hogy visznek-e a helyszínelők kisgatyát az uszodába? VARGA ETELKA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez