EGYSZER CSAK ELTŰNT A GÉZASÁGOM

Beszélgetés Hegedűs D. Gézával / Színikritikusok Díja 2014
2014.09.14.

Főiskolás korától hűséges tagja a Vígszínháznak. Szinte minden figurát eljátszott, nagyon színes az általa alakított karakterek palettája. A revizor című előadásban a polgármester szerepében nyújtott alakításáért Színikritikusok Díjára jelölték a legjobb férfi főszereplők között. Tovább a cikkhez

GÖRÖGDINNYÉT GÖRGETŐ

Sziszüphosz reggelije – személyes mítoszok / Artus Stúdió
2011.05.17.

Mindig komoly fejtörést okoz megfelelő műfaj-kategóriát találni az Artusban készült előadásokhoz, ami azt jelzi, hogy a társulat – és a köré szerveződött alkotócsapat – sosem megszokásból, rutinból, bevált szisztémákat szidolozva alkot, hanem bátran nekimegy az ismeretlennek. KRÁLL CSABA ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

MAGAS LABDA

Albert Camus: Caligula / Pécsi Nemzeti Színház
2011.04.12.

A Szőcs Artur rendezte pécsi Caligula nyitó színpadképe nem sok biztatóval kecsegtet: a kivilágított nézőtér előtt decensen öltözött, átlagembernek álcázott szereplők tesznek-vesznek a rikítóan zöld műfűben, focilabdával dekáznak, olvasnak, téblábolnak. OROSZLÁN ANIKÓ KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

SZABAD A STRAND

The Beach / Kosztolányi Dezső Színház, Szabadka, POSZT 2010
2010.06.03.

A The Beach című előadás színpad és nézőtér viszonylatában „észrevétlenül” változnak a szerepek: vádlottak vagyunk és vádlók, esküdtek és áldozatok. A tett maga az élet, büntetésünk a halál. S hogy mi a bűnünk? Az ítélkezés és a közöny. MIKLÓS MELÁNIA ÍRÁSA. Tovább a cikkhez