EGY ŐRÜLT NAP

Jeffrey Lane – David Yazbek: Nők az idegösszeomlás szélén / Budapesti Operettszínház az Átrium Film-Színházban
2016.06.05.

Csak kapkodom a fejemet: biztos, hogy az Operettszínház új bemutatóján járok? A színpadon xanax-koktél és motoros üldözés, harsány színek és szókimondó szövegek, féltékenységi dráma és női praktikák minden mennyiségben. Ja meg színház is, elég nagy dózisban. JÁSZAY TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

SOKSZOROS ÖSSZEGZÉS

Beszélgetés Janza Katával
2016.05.18.

Egy újabb kultfilmet ért el a végzet: zenés színpadi mű lett belőle. Tovább a cikkhez

FÁSULT VILÁG

Ványa bá / Weöres Sándor Színház, Szombathely
2016.01.10.

Tovább a cikkhez

ZABPEHELYSÚLY

Én és a kisöcsém / Budapesti Operettszínház
2015.04.10.

A fiúsra nyírt frizurájú Szinetár Dóra operett-főszerepben lép elénk, Homonnay Zsolt komikusként próbálkozik, Jordán Tamás pedig női ruhát ölt magára: a Nagymező utcában mintha változnának a dolgok. LÁSZLÓ FERENC KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

A VÍG ÖZVEGY ESETE A BÓVLIVAL

Lőrinczy Attila: Könnyű préda / Városmajori Szabadtéri Színpad
2013.08.04.

Habkönnyű nyári bohóság? Ugyan. Halotti tor, szappanopera-dialógusokkal. Van azért társadalomkritika is, miért ne lenne? KOVÁCS DEZSŐ KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

NAPFÉNY A JÉGEN

Pierre Sauvil: Napfény kettőnknek / Rózsavölgyi Szalon
2012.11.11.

A régóta állami pénzen működő bulvár gigaszínházakat hamar túlszárnyalta Orlai Tibor a szakma kiválóságaival együttműködve. Tovább a cikkhez

„A NEVETÉS EGY RITKA FÖLDI KINCS”

SzedettVedett Orfeum / Kaposvári Egyetem, Merlin Színház - POSZT 2012
2011.12.11.

A kaposvári negyedéves színészhallgatókat tavaly a Jeles András rendezte előadásban láthatta a budapesti közönség – illetve többet kapott annál: egy különleges előadás élményét. Most Réthly Attila irányításával a pesti kabarék világában merültek el. VARGA ANIKÓ ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

FILMSZÍNHÁZ

Szabadaz Á / Kaposvári Csiky Gergely Színház - POSZT 2008
2008.06.12.

Legelsősorban is nagyon szabad előadás a Szabadazá. És nemcsak azért, mert voltaképpen a legújabb kori szabadság kitöréséről szól – bár a kohézióját ez adja -, hanem azért is, mert változatos kifejezésbeli és formai eszköztárát is a szabadság szervezi. CSÁKI JUDIT KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez