EREDETI MÁSOLATOK

Mágnás Miska / Kecskeméti Katona József Színház, Szombathelyi Weöres Sándor Színház
2017.01.19.

Hogy mi a különbség a kecskeméti, Rusznyák Gábor rendezte és a szombathelyi, Mohácsi János jegyezte Mágnás Miska között? Bő másfél óra. Beugratós a kérdés: vajon kinek a javára? JÁSZAY TAMÁS PÁROS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

„EZ ALKAT KÉRDÉSE”

Beszélgetés Csizmadia Tiborral
2011.03.21.

Tízéves igazgatása alatt az ország egyik legjobb társulata lett az egri, most mégis gyanúsítgatások közepette távozik a színház éléről. Csizmadia Tibor ennek ellenére nyugodt, nem érzi magát sértve, és azt mondja, a Prolik mindenképp ott lesz a POSZT-on. NAGY GERGELY MIKLÓS INTERJÚJA. Tovább a cikkhez

CSAPJUNK/CSAPJANAK A LECSÓBA!

MU Terminál V. évfolyam: A est / MU Színház
2009.12.06.

A MU nem tehénbőgés, hanem elsüllyedt civilizáció – mondta Bicskey Lukács megbízott konferanszié az új csapattal új évet kezdő Terminál bemutatkozó A estjén. SZOBOSZLAI ANNAMÁRIA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

SENSE OF DUTY

Gilbert – Sullivan: A királynő kalózai / Margitszigeti Szabadtéri Színpad
2009.08.12.

Kötelességtudat – e birodalomépítő erényt méltatja és fricskázza Gilbert és Sullivan 130 éves vígoperája. Ám e nemes érzületnek csak a darabban jut szerep, a szegedi fogantatású produkció margitszigeti nézője ugyanis teljesen átadhatta magát a léha és felhőtlen mulatságnak. LÁSZLÓ FERENC CIKKE. Tovább a cikkhez

A HARMADIK

Három az egyben / Barta Dóra Társulat, Eger
2009.05.13.

Az egri színház nemrég alakult tánctagozata önálló produkcióval vendégszerepelt a Nemzeti Táncszínházban. A Barta Dóra Társulat három koreográfiája az este hangulatát két részre osztja: tapogatózó etűdsorok után érkezik a fiatal, bátor szellem. SZ. DEME LÁSZLÓ KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

DIDO DÉMONAI

Fodor Zoltán: Dido / Táncfórum 2008
2008.04.23.

Grandiózus lovagterem acélszürke falakkal, belőlük kinövő páncélos lovag- és barokk angyalszobrok, körben a falhoz támasztott elegáns bőrfotelek és egy óriási franciaágy uralja a teret Fodor Zoltán Dido című előadásában. TRIFONOV DÓRA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez