GÓL, GÓL, GÓL

Eric Assous: Mesterhármas / Rózsavölgyi Szalon
2017.03.10.

Amikor Eric Assous a Mesterhármas című, Molière-díjjal kitüntetett színdarabját írta, nyilván nem gondolt Herczeg Ferencre (vagy /le/fordítva: François Ducre.) STUBER ANDREA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

HA ERŐSEN KÍNOZ A SZOMORÚSÁG

Székely Csaba: Bányavíz / Szkéné Színház
2013.09.25.

Mindenki onnét jön, ahonnét tud, és mindenki ugyanoda tart. A múlt és a jövő elveszett, tudjuk ezt már Székely Csaba drámatrilógiájának első két darabjából, a Szkénében bemutatott harmadik darab, a Bányavíz csak megerősíti mindezt. PUSKÁS PANNI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

ÖSSZNÉPI RABLÉT

23. THEALTER, Szeged / Hetedik és nyolcadik nap
2013.07.29.

Tagadhatjuk, de attól még legtöbbünk be van zárva saját szűkös vagy tágas(nak gondolt) cellájába. Előítéletek és elvárások, vélt és valós sérelmek, tegnapi és mai traumák zátonyai között kormányozzuk életünk hajóját. JÁSZAY TAMÁS BESZÁMOLÓJA. Tovább a cikkhez

SÚJTÓLÉG

Székely Csaba: Bányavakság / Szkéné Színház
2013.01.15.

A korrupció és a román-magyar-ultramagyar együttélés témáira íródott Bányavakság helyszíne a Bányavirágból ismerős, reménytelenségbe süppedt erdélyi falu, ahol nem pusztán az alagút végén nem látni a fényt, de a bejárat sem volt túl világos. Ezért aztán mindenki masszívan töményezik útközben. Tovább a cikkhez

MESÉLJ A NŐKRŐL!

Gyárfás - Szabó: Tanulmány a nőkről / Városmajori Szabadtéri Színpad
2008.07.13.

A sekély retró, a derűs tinglitangli és a kacagtató stílparódia között pendlizett az egri Gárdonyi Géza Színház városmajori vendégjátéka. A nő rejtély, a férfi nemkülönben, s bizonyosságra csak a táncdalokban lelhetünk. LÁSZLÓ FERENC CIKKE. Tovább a cikkhez