NÉZŐ, JÖJJ VELEM!
Film /

NÉZŐ, JÖJJ VELEM!

Twin Peaks 2017 (1-4. rész)

Laura Palmer megígérte, David Lynch leforgatta. És nem szállt fel a nosztalgiavonatra. Vannak ott már elegen. Ha így folytatódik a sorozat, az új Twin Peaksre legalább olyan sokáig fogunk emlékezni, mint a régire. KOVÁCS GELLÉRT KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

NEM FOG AZ IDŐ CHAPLIN HUMORÁN
Film /

NEM FOG AZ IDŐ CHAPLIN HUMORÁN

Modern idők

Miért érdemes 2017-ben megnézni Chaplin 80 éves némafilmjét? SOÓS TAMÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

A FRANCHISE ÁTKA
Film /

A FRANCHISE ÁTKA

A Karib-tenger kalózai: Salazar bosszúja

Javier Bardem rothadó arca és kísértetiesen lebegő frizurája – leginkább erre fogunk emlékezni a Disney-kalózok ötödik vízre szállásából. No meg arra, hogy van az a kifulladás, amelyet nem tud felülírni az igyekvés és a CGI-rum. KOVÁCS GELLÉRT KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

MÉG MINDIG A KOCKÁK A LEGVICCESEBBEK
Film /

MÉG MINDIG A KOCKÁK A LEGVICCESEBBEK

Agymenők 10. évad

Az Agymenők a tizedik évadában sem tudott megújulni – de teljesen kiégni sem. SOÓS TAMÁS ELFOGULT KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

A KASZTRÁLT MÚZEUM
Film /

A KASZTRÁLT MÚZEUM

Ruben Östlund: The Square / Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál 2017

A képmutató művészeti világ, egy pszichés értelemben impotens férfi és önzően individuális világunk körül forog az idei Cannes első kiemelkedő alkotása. Ruben Östlund szemtelen humorral, de kegyetlenül bánik el szereplőivel. GYENGE ZSOLT KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

I STAND WITH THE REFUGEES
Film /

I STAND WITH THE REFUGEES

Béla Tarr: Till the End of the World (A világ végéig) / EYE Filmmuseum, Amsterdam

Tarr Béla ezen a kiállításon felajánlotta életművét a világ menekültjeinek a szolidaritás és az emberség jegyében. RADNÓTI SÁNDOR ÍRÁSA. Tovább a cikkhez

A CSODA NEM SZÁMÍT
Film /

A CSODA NEM SZÁMÍT

Mundruczó Kornél: Jupiter holdja / Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál 2017

Szuperhős-angyalként lebegő menekült a szimbolikus középpontja Mundruczó Kornél cannes-i versenyben megméretett filmjének, a csoda naivitását és fölöslegességét állító nagyszerű opuszának. GYENGE ZSOLT KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez