EZ AZ UTOLSÓ PRIDE-UNK
Film /

EZ AZ UTOLSÓ PRIDE-UNK

120 dobbanás percenként

Szívszaggató, felemelő és időnként őrült szexi. A 120 dobbanás percenként az egyik legigazibb film, amit az AIDS-krízisről valaha csináltak. BUJDOSÓ BORI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

AZ ISMÉTLÉS ÉLTESSEN!
Film /

AZ ISMÉTLÉS ÉLTESSEN!

Boldog halálnapot!

A Blumhouse cég újabb találékony horrorsikere tulajdonképpen egy jól előadott, szem(pilla)rebbenés nélkül lopkodós vicc, amelynek legnagyobb poénja, hogy lelke is van. KOVÁCS GELLÉRT KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

EMANCIPÁCIÓ NEHEZÍTETT TEREPEN
Film /

EMANCIPÁCIÓ NEHEZÍTETT TEREPEN

Megtorlás

Martin Koolhoven egy nő emancipációjának vadnyugati miliőbe helyezett történetén keresztül feszegeti a szabad akarat témáját. Kérdésfelvetése – különösen korábbi, európai munkáihoz képest – nem tűpontos, de cserébe nézhető filmet eredményez, amely egy darabig még izgalmas is. Tovább a cikkhez

A VÍG FÉRFI PANASZAI
Zene /

A VÍG FÉRFI PANASZAI

Lovasi 50 a Sportarénában

A magyar popzene kiemelkedő figurája szirupmentes előadással esett túl az 50. születésnapjára szervezett nagykoncerten. GREFF ANDRÁS KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

MINDENKI TALÁLKOZIK MINDENKIVEL
Színház /

MINDENKI TALÁLKOZIK MINDENKIVEL

XII. Nemzetiségi Színházi Kollokvium / Figura Stúdió, Gyergyószentmiklós

Két fesztivál van Romániában, amely a nemzeti kisebbségek színházait seregszemlézi: a biennálé-rendszerű Interetnikai Fesztivál, amelyet mindig más magyar színház fogad be, és a szintén kétévente megrendezett Kollokvium, amelynek stabil helye és otthona a gyergyói Figura Stúdió Színház. Tovább a cikkhez

HIHETSZ A NŐNEK?
Film /

HIHETSZ A NŐNEK?

Alias Grace

A Netflix új sorozata négy nő, Margaret Atwood, Sarah Polley, Mary Harron és Sarah Gadon közös mesterműve. Egy 19. századi lélektani krimi, amely borzongatóan rímel a mára. BUJDOSÓ BORI KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez

KAMU AZ EGÉSZ?
Képző /

KAMU AZ EGÉSZ?

Damien Hirst: Treasures from the Wreck of the Unbeliavable / Palazzo Grassi, Velence

A brit sztárképzőművész, Damien Hirst mélyre süllyedt, de végül partot ért. KÁNTOR VIOLA KRITIKÁJA. Tovább a cikkhez